Mys pojkvän

I Torsdags så åkte Jag ju med Mamma och Olle upp till Gimåfors, och målade bräder. Mamma ville ta ett kort som Jag kunde ha i bloggen så här kommer det, snygga kläder hade jag! :D Haha


Igår Fredag så kom det en ny telefon katalog hem till Pappas postlåda, den hade en snygg framsida tycker Jag. :)


Igår så hade vi idrott på skolan, det var ganska skoj, gick stavgång med Ellen i elljusspåret, vi gick 2,5 km, coolt tycker Jag. ;)
Sedan så hade vi Musik, det var jätte roligt! Musikläraren, Daniel sa att nu när vi gick i nian skulle vi bara ha kul, och det hade vi, i alla fall den lektionen. Vi började med att sjunga två låtar, sedan så spelade vi Rockin all over the world. Daniel sa något i stil med att den låten var jätte bra och "att den passar när man sitter på något rökigt ställe, inte med en öl i handen för det får jag inte säga" Haha. :p Jag spelade gitarr och det gick bra lärde mig bokstäverna (XD) fast Jag tycker att det är lite svårt att byta men det ska Jag väll lära mig också. :)

Åkte till Kristian och var med honom igår kväll, vi såg lite film och hade det allmänt underbart mysigt! :D Imorse var Kristian så gullig och mysig och Jag insåg hur lycklig Jag faktiskt är med honom. Jag älskar min Kristian <3

Nu ska Jag åka upp till Gimåfors, Mamma har köpt en ny dansbands skiva som hon kommer plåga mig med på vägen upp, men Jag överlever förhoppningsvis. :)

Trevlig Helg :)
Emelie

Haha! Det kommer inte vara så lätt ;P

PUBLICERAT DEN 2009-08-22 KLOCKAN 15:11:28
BLOGG: http://davidminprins.blogg.se/
..

:)

PUBLICERAT DEN 2009-08-23 KLOCKAN 02:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: