Släkt tur och partaj kväll

I Torsdags kväll så blev min kladdkaka som jag skrev att jag gjort lite bränd, me det gick bra för jag skar bort kanterna. :p Jag gick nämligen ner och duschade och rakade benen och tiden bara rann iväg. (HAHA KOMISKT)
Jag åkte till min kusin Anna och sov där.

Igår Fredag så åkte jag och en massa släkt från Pappas sida på en släkt tur som vi brukar göra varje år. Vi var in till Pappa och hämtade blommor som vi skulle ha med och ge bort.
Så knäppte vi ett kort alla samlade. Pappa var också med på kortet men han följde inte med på turen. :p
Från Vänster; Faster Barbro, kusin Anna-Karin, Anna Karins barn Alfred och Alex(andra), kusin Eva-Lena, Jag, Pappa, Faster Ingrid och kusin Anna! :)


Vi fikade flera gånger. Här är ett kort från första fika pausen, då åt vi kyckling paj och sedan min kladdkaka till efterrätt, det var mumsigt! :D


Vissa som vi skulle hälsa på var inte hemma så då fick jag uppgiften att vara serkreterare. :p Här är vi vid ett hus där det inte var någon hemma. Vi gick och lånade natur toan. :p Och stannade till vid den fina bäcken. Kusinerna mina.
Anna-Karin, Anna och Eva-Lena


Vi stannade till vid ett hus. Min kusin Anna stod och underhöll Alfred genom att blåsa såpbubblor. :)


Sist men roligast, hälsade vi på Göte Thyr som jag nämnt tidigare (vi har tagit studentet) Jag har letat ett blogg inlägg jag har letat ett blogg inlägg för jag har letat ett blogg inlägg, men inte fan hittar jag det. :p Han var trevlig som vanligt och jag tycker att det är roligt att träffa honom.

Här är Göte Thyr på bild med min faster Ingrid och min faster Barbro. :)


Den här fina fontänen och rabatten är i närheten av Götes hem. :)

Det är Göte som gjort det så fint, han har rensat upp och sånt. Det var så att för några månader sedan så hade han en bruten arm (eller något sånt) och då gjorde han i ordning det här fina stället och han har sagt att det var hans rehabilitering liksom istället för att gå till sjukgymnast, också var det gratis också. Han är bara för härlig Göte! :)

Efter att vi varit hos Göte gjorde vi ett stop vid en rastplats där vi åt kyckling med potatissallad och mackor, riktigt mumsigt! :)
När vi sedan kom hemöver, närmare bestämt till Faster och Bosse och Anna i Glappsjön så badade jag och det var så underbart skönt, det var inge kallt utan bara hur skönt som helst, det kändes som att jag aldrig ville upp, men jag hade skjuts som väntade. Åkte till Anton i Fränsta för där var Kristian.

Kristian gav mig en ros från någon buske hos Anton, det är kärlek det ;D <3

Vi var först hos Anton ett tag sedan åkte vi till Erikslund på partaj, efter det åkte vi till Ljunga på partaj och där var det roligt folk. :) Agnez, Heidi och Feliziah är dom roliga jag syftar på. :D Jag kan ju skryta med att det inte var någon alkohol alls för min del, för jag kände bara inte för det. Jag kan liksom ha kul ändå!! Sedan var vi en sväng i parken och såg lite hemskheter sedan gick Jag och Kristian hem till honom och sov. Klockan var då halv tre. Så jag har bara sovit fem timmar inatt, det är inte likt mig. Kristian har åkt iväg på återträff med högstadieklassen, jag hoppas dom får roligt. Dom skulle hälsa på sin gamla lärare, min släkting Monica Haraldsson. :)

Tänkte åka upp till Gimåfors så nu ska jag ta med mig massa kläder, tänkte kanske fylla upp i min fina garderob. Ikväll kanske Kristian vill komma upp när han kommer hem från klassträffen isåfall hämtar vi honom, Hoppas hoppas! Ikväll ska vi i alla fall duka fint och göra det massa mysigt på lon och äta kräfter, det ska bli så kul.
Jag har köpt hattar och pynt och snaps visor häften, nu kom jag på att det där med snaps brukar kunna göra allting lite tråkigare enligt mig, men vi kan ju sjunga dom i alla fall, utan att dricka. Tycker jag! :D

Hittade bilden på Google och jag tycker att den ser häftig ut. :)

Trevlig Helg! :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: