Två skoldagar :)

I förrgår så kom IKEA katalogen även till min del av Sverige. :) Blev så glad och läste den direkt. Haha!

Igår så var det första dagen i nian, och det gick bra, tyckte att det var roligt mestadels hela tiden, förutom när Jag åt kokt korv till lunch, det är alltid kok korv med mos första dagen, men jag överlevde ändå. :)
Åkte moped med Joel till och från skolan och när han hämtat mig hos Pappa så kollade han inte riktigt till vänster när vi skulle köra ut, där kom det en bil, den tutade på oss. HAHA. As kul för stunden. :p

Igår kväll åkte Jag med Mamma upp till Gimåfors, målade lite bräder som dom ska spöna på huset. Också åt vi Korvgryta till middag, så mumsigt, Jag tycker verkligen om det. :)

Idag Torsdag har Jag också varit på skolan. Det var köttbullar, potatis och brun sås till lunch och Jag åt som vanligt, som en häst. Jag tycker att det är skönt med rutiner nu. Nu kommer Jag liksom äta lunch på dagarna och så, på sommarlovet var Jag så lat så då blev det inte så mycket mat. Men nu är det bättre. :)

Idag på skolan så hade vi slöjd, började på ett par söta barn byxor som någon Jag känner kan få när dom blir klar. :p Vi hade även Kemi det var ganska intressant, vi fick höra talas om atomer och periodiska systemet. Vi fick även en läxa skulle lära oss 30st namn, såna här Järn=Fe och sånt. :) Sedan så hade vi matte och det var också skoj, fick nya, eller begagnade men nya för oss, matteböcker. Jag fick Agnez gamla. ;) Jag tyckte att det var kul på matten också och hann faktiskt med några tal. :)

Nu sitter Jag hemma hos Mamma, ska åka upp till Gimåfors även idag och måla. :)

Hejdå :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: