Svarta fingrar och stadsresa :)

Idag har Jag haft svarta fingrar, har planterat en massa aloe vera skott. Också har jag placerat ut en massa blommor hemma hos Pappa så nu börjar det se någorlunda vettigt ut. :)

Jag åkte med Pappa till stan vid sex tiden. Har varit på Jula, där köpte Jag, eller Pappa betalade, ett jätte fint skivor-i-bilen fodral från Ed Hardy, det var skit fint. Sedan handlade vi mat på Willys.

Nu är Jag hemma i Fränsta, ska packa ihop kläder tills imorgon och sedan åka hem till Pappa.
Det är pirrigt, men jag ser framemot imorgon och börja nian. Häftigt, Jag ska börja nian. Jag är en av dom största på skolan, av eleverna alltså. :)

Kommer nog ligga och vara nervös inför imorgon men somnar förhoppningsvis i någorlunda tid.

Go´natt. :)
mamma

va roligt att läsa denna blogg för dom andra e inge roliga vilket fint jobb du gör.älskar dej min lilla princessa

PUBLICERAT DEN 2009-08-20 KLOCKAN 17:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: