Oj oj oj

Igår så skulle jag åka ut till Birsta och hämta ett armband på guldaffären, tog med mig Tilde så när vi var påväg till Birsta bussen så såg Jag Melissa, så bjöd med henne. Hämtade ut mitt armband som jag beställt och Jag tyckte att det var fint. :) Tilde var gullig och snäll mestadels hela tiden. Kul hade vi. :)

När Jag och Tilde kom tillbaka hem till Emma så beställde vi mat, jag åt kebab med bröd och det var gott, men mycket såsigt. :p

Igår så var Jag på Selånger med Feliziah, Agnez, Filip, Adam och Henrik med flera. :)
Det var skoj på Selånger marknad åkte karruseller och köpte ett par skit häftiga tjocksokar/sockiplast. Träffade lite roligt folk och hade det allmänt skoj! :D


När det var slut på Selånger så åkte vi på Max och åt, Jag var inte så jätte hungrig så Feliziah och Jag delade på ett frisco mål, åt varm ost dipp till och det var riktigt gott. :)
Till efterrätt åt Jag en glass som jag sett på bild flera gånger men inte testat än, den var inte så jätt god tyckte jag, tyvärr, fast det såg himla god ut ändå. :p

Var himla givmild igår men det lär jag säkert få tillbaka. :)

Kom hem hit till Emma vid två tiden, somnade ganska direkt. :p

Idag Lördag har jag varit med Emma, Tilde och Emmas kompis Johanna på Selånger, köpte 14par strumpor för 100kr, också köpte jag ett fint halsband. Sedan köpte jag två figurer till Tildes foppa tofflor. :) Hade det roligt på Selånger, såg en tröja där som jag ska dit och köpa imorgon. :D

När vi varit på Selånger så for vi hem till Fia och Berra, dom hade skaffat en ny balkong dörr, av glas, som jag gick rätt in i. Haha! Tänkte titta ut på balkongen för att se om Jag såg Tildes väska, men så hade någon stängt dörren sen sist jag var där och den var väldigt ren, så jag såg den inte. Fick snygga bulor i pannan. ;) Har varit riktigt konstig sedan dess. Vart så himla trött direkt, men så fick jag inte sova för man ska tydligen inte göra det om man eventuellt fått en hjärnskakning. Nu mår jag i alla fall bättre och det är ju bra, för imorgon ska jag och Kristian fira ett år tillsammans! <3

Nu ska jag leka med Ludvig som sitter här i gågrejen bredvid mig och skriker som en tjej, Haha. ;) Inatt ska jag vara snäll mot Emma också, så att hon förhoppningvis får sova hela natten, ska ge Ludde mat när han vaknar. :)

Go´natt gott folk :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: