Jag läser en bok

För några dagar sedan så började jag läsa en bok på skolan, det är en bok som fler i klassen läser och som vi ska prata om i grupp när vi läst klart den.
Jag har inte kommit så långt bara några sidor, den är skriven på svenska, men på jag-kan-inte-riktigt-svenska svenska som liksom en som kommit från något annat land och läst sig svenska, svenska. Ja ni kanske förstår. :p Plus att det inte riktigt är så mycket ,-tecken och sånt så det kan bli lite svårt och jobbigt att läsa ibland tycker jag, men den är väll bra. :)


Det var i alla fall en bit som jag tyckte var kul, Pojken försökte berätta en sak för Pappan också stod det; Pappas ögon igen var vända på tv,n. Där en fet kock med Bög frisyr sa Yes diskmedel var drygare än någon annan. HAHA  HAHA  HAHA  Ja nu kom jag på att det inte var så kul kanske, men det var kul när jag läste det. ;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: