Jag har köpt skor och bakat kladdkaka!

Har inte hittat något tvättfat med kanna, än. Men hoppas att jag snart gör det. :)

Någongång mitt på dagen typ, så åkte jag med Pappa till stan. :) Kollade på fyndlagret och hittade en söt tavla med Nalle puh gänget som det stod lycka är att vara med vänner, eller något sånt. :)

Pappa skulle in på någon tråkig butik så då gick jag på en sko affär och där hittade jag två par jätte fina skor! :D ett par vita :) och ett par svarta

 


Tyckte om båda riktigt mycket, men kom på att det nog är bättre med svarta skor för dom vita blir nog lätt skitiga. Så jag köpte dom svarta. :)


Jag blir alltid så glad när jag köpt nya skor! :D


Vi åt lunch på Max och det var riktigt mumsigt med strips och smält cheddar ost. ;)

Var in på Ikea och köpte en glas hylla, en tandborst hållare och galgar som jag ska ha i min lilla stuga i Gimåfors. :)

Köpte en usb grej på Elgiganten så nu kan jag föra över bilder genom att stoppa minnes kortet i en grej och sedan stoppa in den grejen i datorn, mycket smart och enkelt enligt mig! :D

Vi kom hem vid sex tiden. Har klippt allt gräs hos Pappa också har jag lyft massa sten plattor som är vid fontänen hos Pappa, för jag vill att vi ska byta duk så att vi kan börja använda fontänen. :)

Är ensam hemma hos Mamma i Fränsta nu, har nyss bakat en kladdkaka och ätit massa smet! Jag ska bjuda på kladdkakan imorgon, för imorgon ska jag ut och åka med släktingar på släktresa, vi bukar göra det en gång per år, på sommaren, det är en tradition! :)
Nu ska jag gå ner och ducsha. :)

Hejdå :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: