Idrott och Jag har varit hos frisören :D

Igår så hjälpte min snälla Mamma mig med att vika ihop en massa tvätt. Så nu ligger allt fint i min stora byrå. :) Är så glad att det äntligen är gjort, hittade igen mina vita favorit bh som har varit borta i någon vecka. :p Tack snälla Mamma. :) Vid sex tiden så åkte jag med upp till Gimåfors, såg på en Wallander film som vi hyrt och sedan sov Jag. :)

Idag Torsdag så har vi haft det kul på skolan, jag vet inte riktigt vad som varit kul, men jag känner mig gladare än igår. :p Kan bero på att jag inte är lika snorig längre! :D Vi hade idrott sista timmen, spelade baseboll. Vår lärare Laila kunde inte reglerna så vi körde lite som vi ville utan poäng och det var kul, många stannade till och med kvar för att dom ville skjuta mera efter läraren sagt att man fick gå, så vi hade kul. :) Hehe

Gick till frisören efter skolan, hade tid klockan fyra, trodde att det skulle ta en timme, men det tog två. :p Klippte och färgade håret eftersom att det var sommarblekt och konstig färg på topparna, typ. :) Jag fick även massa inpackningar och håret känns så underbart mjukt. Det är helt sjukt. :) Jag är jätte nöjd och tycker att det ser fint ut, det är inte nå speciellt, luggen är lite kortare och det är bara som vanligt, som jag vill ha det helt enkelt. :)
Jag kanske knäpper kort på håret imorgon, tycker inte det blir nå bra när jag knäpper kort på mig själv framför spegeln, så därför ber jag någon annan ta ett kort när jag bara är imorgon så blir det nog bättre. :)

Har tagit min byrå till Pappa nu. Det blev bra, jag kan ta kort på det imorgon. Sitter hemma hos Mamma nu, har duschat. Mamma och Olle ska fara till Stockholm imorgon bitti, så jag ska vara hundvakt i helgen.

Nu ska jag släcka ner datorn, för jag ska hem till Pappa och sova. :)

Go´kväll på er. :)
Mamma Melissa -ung änglamamma och gravid

Ja, frisörer kan verkligen göra underverk med ens hår! Och det är en sådan skön känsla!:.))



Tack för din kommentar inne hos mig också!:.))

PUBLICERAT DEN 2009-08-30 KLOCKAN 16:13:22
BLOGG: http://mammamelissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: