Gårdagen :)

Igår Söndag, så lånade Jag min kusin Emmas mascara, Mascarernas rolls royce. Man trycker in en knapp när man sminkar sig så vibrerar den. Jag tyckte att det blev ganska bra, fast lite klumpigt, men Emma sa att det tog några gånger för henne att lära sig använda den. :p


Var på Selånger med min kusin Lina och min andra kusins kompis Johanna(rätt namn?). Vi åt Langos, det var riktigt gott.
Johanna till vänster, sedan Lina och min Langos längst fram ;)


Jag köpte nya foppa tofflor eftersom att på mina andra så är flärpen sönder. Det fick bli ett par ljus rosa. :)


Efter Selånger for vi till min kusin Emma. Hennes son, Ludvig såg ut att styrketräna med bordet. ;) Haha söt knopp! <3
'

Kristian och hans Mamma Mia kom och hämtade mig vid halv tre, så skjkutsade hon oss till bion. Då såg vi på Sommaren med Göran. :)

Jag tyckte att den var bra, och rolig! :)

Sedan gick vi på Kina och åt. Jag åt Pekingsoppa och sedan friterade bananer med glass, och det var super gott!! :D

Efter att vi ätit gick vi upp på bion igen och såg på Public enemies.
Den var väll lite halv bra. :p

Efter den bion gick vi omkring lite på stan och funderade på vad vi skulle göra, sedan så gick vi på Hemmakväll och köpte godis och sedan tog vi en buss hem till Kristians mamma. Jag åt en burk champinjoner för jag var sugen på det och sedan så gick vi och la oss.
Mys <3

Vi hade en lyckad års dag tycker jag! ;D

Idag så åkte Kristian och Jag in till stan vid tolv åt en super mumsig lunch på restaurangen Tusen och en Natt och sedan tog vi en buss hem vid två. Kristian har åkt till Ljunga han och Jag hem.

Köpte en alpacka tröja på Selånger som jag har använt nästan hela tiden sedan jag köpte den, den är super mysig och jag tycker om den riktigt mycket! :D


Är hemma hos Mamma nu, ska alldeles strax åka upp till Gimåfors, ska hjälpa till och måla lite brädor som dom ska sätta på huset.

Hejdå :)
Emelie

Jag tyckte också den blå randiga var fin! :D Funderar på att köpa den :) Vad har du gjort idag då?

PUBLICERAT DEN 2009-08-17 KLOCKAN 20:25:04
BLOGG: http://davidminprins.blogg.se/
Anonym

Haha, lilla gumman, de är ju Johanna de dära.

PUBLICERAT DEN 2009-08-17 KLOCKAN 22:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: