Vad skönt

Jag somnade igår vid halv ett tiden (var egentligen idag eftersom att klockan var över tolv), och var så himla skönt att vakna imorse. utvilad! :)
Jag hade tänkt fara till Ljunga och vara på baljan ikväll eftersom att Oliver hyrd den. Men nu känner jag mig inte ett dugg fest sugen så jag tänkter åka med mamma upp till Gimofors istället. Förhoppningsvis blir det lite skoter åkning ikväll.
Mamma blev jätte glad när jag sa att jag skulle följa med så nu har vi bestämt vad vi ska äta också, det blir friterad kyckling, friterade räkor, ris och sötsur sås.
Sedan blir det friterad banan med glass till efterrätt, vad mumsigt det ska bli!! :D
Kristian hade ingen lust att följa med upp, men jag överlever nog ändå, förhoppningsvis! :p

Ska nog göra lite skolarbete idag, annars kommer jag bara ta det lugnt! :) Nu ska jag ta och göra iordning Mias present!


Jag älskar dig! <3

har fixat bilden på photofunia.com :)
så enormt jätte himla baota mycket, så det finns knappt ord att förklara!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: