stryktipset

Igår Tisdag så sov vi hos Pappa, Kristian och jag. Det var mys som det oftast är med älsklingen. Fast det är inte så roligt på morgonen förstås för han är sååå morgon sur min pojkvän. :p

Idag Onsdag har det inte hänt så mycket speciellt tycker jag, har varit på skolan. Efter skolan klockan två åkte jag bort till pappa och där har jag hjälpt till lite i växthuset. :) Min Faster Barbro och min kusin Eva-Lena kom till växthuset förut, Eva- Lena hade skjutsat hit min faster. Hon ska sova hos pappa i alla fall en natt, för på dagarna ska hon hjälpa till i växthuset. :)

Jag och Kristian fick skjuts till Fränsta av pappa vid halv nio tiden. Vi var in på shell och jag lämnade in en Stryktips kuppong som pappa fick för att han fyllt år, det var det enda han kom på att han ville ha. Så det fick han, får hoppas att han vinner något nu. Så att vi kanske skulle kunna fara till Italien eller något sådant ;) Det krånglade lite när vi skulle lämna in dom, för jag hade skrivit två och då skulle den första kosta åttio kronor, sedan när han skulle trycka in den andra stod det att den skulle kosta sexhundra kronor, det bar en aning dyrt.. :p Det berodde på att det var nå smuts typ fett, där det stod att man kunde höja insatsen tio gånger typ. :p Ska skriva om den kupongen tills imorgon, slapp betala de där sexhundra i alla fall, gick ju att annulera eller något liknande tror jag det hette :p

Jag har suttit fast framför en massa bloggar sedan jag kom hem, :p
Jag läste på Bodils blogg att de fått en stor pojke, Grattis till dom! :)

Nu ska jag gå ner till Kristian som förhoppningsvis är vaken, och mysa lite på han! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: