Smörgåstårta

Städade förut, tiden bara rann iväg och plötsligt var klockan halv sex.
Då var jag klar med städningen men hade inte duschat och fixat Mias present.
Jag fick vänta på varmvatten i en evighet kändes det som, men det var i själva verket kanske tjugo minuter, :p Men Andreas min låtsas bror var här och han satt vid datorn uppe för han skulle lägga upp någon blocket annons, så inte kunde jag skriva ut något och fixa Mias present heller (skrivaren är bara kopplad till datorn uppe). Jag hoppade in i duschen vid sex tiden och tog låååång tid på mig, skulle raka benen och sådär. :p Klev ut ur duschen och började fixa mig lite och klockan började närma sig sju, (panik) jag hade fortfarande inte fixat Mias present och jag skulle ju till henne vid sju. Hon fick en (enligt mig) väldigt fin blombuket som jag gjort alldeles själv. "STOLT" Fixade inte presenten innan jag for, så hon ska få den imorgon istället. ( Imorgon som egentligen är idag eftersom att klockan är över tolv, men men )

Hos Mia blev jag bjuden på jättte smarrig smörgås tårta. :D Vi har inte gjort speciellt mycket, bara tagit det lugnt.
Och det känns riktigt skönt, en lugn fredagkväll. Nu är jag pigg imorgon och kan fixa lite skolarbete. :)

Jag blir lite smått irriterad för att hon inte verkar uppskatta saker!!!

Mia sa att hon ville gå och lägga sig, så jag ringde efter pappa som hämtade mig och skjutsade mig till Fränsta :)
Var riktigt flitigt när jag kom hem! Tog reda på tvätten som låg i tvättkorgen, för att kunna lägga ner den hängda tvätten i tvättkorgen för att sedan kunna hänga upp det jag tvättat :p

Nu ska jag bädda sängen och sedan är det godnatt!

just ja, jag har inge dubbelt täcke påslakan rent, vad ska jag sova med inatt mån tro. :p
En katt och en filt blir nog mysigt och bra :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: