Majbrase dagen

Hej hopp.
Idag vaknade jag lite innan klockan tio. Då kom jag på att jag inte kunde sova bort hela dagen, för Antons byxor skulle lagas och Bodils presenter skulle slås in och sedan skulle jag fara till Bodil.
Jag bad mamma om hjälp med byxorna och resultaten blev bra, tror jag. :p Kristian kom inte hem igår, han sov hos Anton. Men alldeles nyss, så var Kristian, Anton och Ted här, Kristian skulle byta om och hämta lite kläder tror jag, och Anton skulle få sina byxor. :p

Jag har varit på Red och köpt lite grejer till Bodils familj :) också har jag gjort en liten bukett som dom ska få, också har jag slagit in presenten som jag köpte för några dagar sedan.
Snart ska jag fara till Bodil som bor i Viskan, tror att jag åker med två bussen, om inte pappa ska fara till Stöde innan, han skulle dit och klippa några äppel träd, får se hur det blir. :)

Nu ska jag i alla fall ta och sminka mig, ikväll blir det partaj, troligtvis i Ånge, eller kanske i Ljunga. :p Jag tror inte att jag kommer se någon majbrasa, det har jag gjort varenda år innan, men ikväll blir det nog inte det?.
Får se vad som händer, trevligt ska jag ha i alla fall!! ;D
Ska ju vara med min fina vän Agnez och Kristian också, förhoppningsvis. ;)

Trevlig Valborg allesammans, hoppas ni får en trevligt kväll.


Vad ska ni hitta på ikväll då?? :)


 

Elin

Vad roligt du kommer få det.

Jag kommer bara sitta hemma hos mamma och kanske titta ut på den lilla majbrasa som vi kommer ha här ute.

Hade ju tänkt vara hos pappa, men det sket sig, eller rättare sagt så ångrade jag mig, orkade inte packa idag.

PUBLICERAT DEN 2009-04-30 KLOCKAN 13:08:06
BLOGG: http://otakugarnet.wordpress.com
Bodil

Tack så mycket för de fina presentera och den våriga buketten! ha en bra kväll! kramiz

PUBLICERAT DEN 2009-04-30 KLOCKAN 16:10:44
BLOGG: http://trollmammas.blogg.se/
Carro

Hoppas du får en bra valborg :D

PUBLICERAT DEN 2009-04-30 KLOCKAN 17:48:18
BLOGG: http://carolineamandaanette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: