Mackor

Det var trevligt i Gimåfors, på blommskotts auktionen :p Jag var hungrig, så när det bjöds på mackor och vi fick fem mackor till vårat bord, fast vi bara var tre. Jag, Mamma och olles mamma Berit som satt där. Fick jag äta tre mackor och jag tror att alla andra på hela stället åt en. Sedan kom dom runt och bjöd och frågade om man ville ha mer så då fick jag en till. :) Haha. Gubben som ropade ut sakerna, tog jätte mycket betalt för blommorna, tyckte jag. :p Haha. Men det är ju bra att Hembyggdsföreningen får (inte så lite) pengar :)
Nu är jag hemma, har suttit fast framför en blogg som jag tycker är spännande sedan jag kom hem :D
Kristian har varit i Ånge idag.. Han kom precis förbi en sväng för han skulle hämta sitt leg, han skulle till stan han och gå ut.. Inte så kul, men han har säkert trevligt, med sina förbannade vänner. :/ Nu är jag besviken igen, det kan lätt bli så..
Men strax en ny dag och nya tag. :)

Godnatt. :)
Anna

Tack, vad roligt att du gillade min blogg! =) Jodå, det känns jättebra att vara en barnvagn på stan. :P Trots att det är en del jobb och ingen dans på rosor hela tiden, speciellt inte ute bland andra människor, är det ändå helt underbart!

PUBLICERAT DEN 2009-04-01 KLOCKAN 23:42:53
BLOGG: http://skruttunge.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: