Jag är så snäll

Idag Onsdag, var jag på skolan, det har varit trevligt. Det har ju varit tema vecka på skolan denna vecka, temat var mänskliga nödvändigheter eller något sådant. :) 
De första timmarna fick vi ha två timmars yoga, det var typ avslappnings övningar och det var jätte härligt.
Sedan hade vi handbolls tävling, jag var inte med, eftersom att jag varit förkyld. :p Fast jag skrek och hejjade på. Vår klass tävlade emot Agnez klass, vi förlorade. Men det gör inget. :p
Efter handbollen så hade vi lunch och jag åt en massa, som vanligt ;)
Efter lunchen så hade vi en lektion där vi läste om några olika människor som varit med om hemska saker, det handlade typ om rättigheter och sådant. Vi ska skriva en hemuppgift om det eftersom att vi är lediga imorgon. :)
Efter den lektionen så var det aula prat, det kom en rolig människa dit, en pojke. Han kallas HÅKKI och han säljer t-shirts på Ljunga kiosken, lite mer invecklat än så är det, det berättade han om. Han berättade om hur han kom på idén och sånt, det var faktiskt riktigt roligt att lyssna på tyckte jag, och det var ett bra avslut på dagen. :D

När jag var påväg hem från skolan så såg jag Emma Larssons vrål gröna bil på Vagabondo parkeringen, så jag skickade sms till hon och frågade hon hade för sig. Hon satt med sin syster hos frisören och väntade på sin tur, så jag gick dit och sa Hej. Det var rätt länge sedan jag hejjade på henne sist, men nu har jag gjort det! :p

Efter det var jag bort till växthuset och hjälpte till där, lite grann.
Kristian var där med :D älsklingen min <3

Tidigare idag så gjorde jag en fruktsallad, sedan köpte jag en tidning, en förpackning kaffe så att man fick en kaffe förpackning i stål med på köpet, en trisslott och tre tian lotter till min kära Mamma. :)
Var in på leksaks affären efter skolan och köpte något som man ska ha när man badar fötterna och fotsalva också köpte jag en doft olja som luktar jordgubb, också till Mamma.
Så Mamma fick sitta på balkongen förut med jordgubbsdoft,  fotbad, en tidning, lotter, fruktsallad och cider, också masserade jag hennes axlar, visst är jag snäll? ;)

Kristian är hos Anton han, och jag sitter här framför datorn. Jag kommer nog fortsätta sitta här och nörda, för sån är jag! ;)
Men senare kommer Kristian hit, tror och hoppas jag, för han ska nog sova här, älsklingen min ;)<3

Go´kväll

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: