igår så var jag en sväng i stan

Igår Måndag så gick jag hem till mamma efter skolan, och hämtade Kristian som legat och sovit typ hela dagen eftersom att han sov så himla dåligt natten tills igår. :p Vi tog fyra bussen hem till min pappa och när jag kom innanför dörren där så stod det en tom drickes back där, då förstod jag att pappa skulle till stan.
Jag och Kristian åkte med pappa som skulle till Härnösand för att hämta krukor. :) Sedan åkte vi hemåt och var in i Birsta, först var vi in på Birsta city och åt på Mcdonalds. Jag åt chicken mc nuggets, det var jätte gott. Efter att vi ätit åkte vi på Willys och handlade, sedan åkte vi hemmåt, var hemma hos pappa igen vid halv elva tiden.
Jag badade igår kväll, och rakade benen och sånt där, det känns jätte bra när jag fått det gjort, är inte alltid jag orkar göra det. :p Vi sov hos min pappa igår. :)

Idag Tisdag har jag inte gjort så mycket än, varit på skolan bara, vi har haft bild. Nu har vi svenska och jag har ju skrivit klart min uppsats framtidsdrömmar och lämna in den. Så det känns inte som att det finns något vettigt att göra, då kan jag lika gärna sitta här, och skriva ett litet inlägg :D

Idag ska jag på vattengympa efter skolan. På Fredag då så funderar jag på att åka med Kristian till Stockholm och hälsa på en tant som fyller år i veckan. Får se om det går, med tanke på pengar, men ska prata med mamma senare så får vi se :)

Får se om vi kanske sover hos pappa inatt igen, annars kanske det blir ett inlägg senare också.
Jag ska försöka få till så att jag har internet hos pappa också, någon gång framöver, ska få klart på rummet först typ, kanske titta in i garderoberna och städa ur, om jag vågar det. :p Haha

Hej å hå :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: