FÖRkyld

Idag har jag bara snorat en massa, nästan i alla fall, det är inge kul att vara förkyld!!
Jag är trött och tråkig, och tror att jag ska dö efter minsta ansträngning, typ. :p

Jag var ut en sväng till Mamma som krattade i trädgården förut, och hjälpte till LITE. :p

Här är min mamma och min katt, hon heter Sixten :)
min mamma det där. min katt, hon heter Sixten
Hunden Vigg hade sprungit in han, så det blev inge kort på honom.
Han är lite speciell hunden, så det så. :p

Förut kom jag att tänka på en sak, för Olle sa åt mig att jag inte borde använda papper när jag snyter mig, eftersom att man blir ju så himla röd då. På tal om det så undrar jag hur mycket papper jag snytit mig med idag egentligen, en massa är det i alla fall. :p
Men i alla fall, när ja var mindre, så kunde jag inte förstå att gamla gubbar och tanter använde tyg näsdukar, för jag tänkte att det borde bli himla äckligt när det är en massa snorkusar där i.. :p Haha. Men jag kom att tänka på det där idag, det är kanske inte så äckligt, för det kommer ju inte alltid snorkusar. :p Jag borde kanske använda en sådan där äcklig snorduk, kanske. För det är ju egentligen bara pyttelite snor, som faktiskt kommer på den där stora biten papper. En tanke bara, så ni vet ;) HAHA

Nu ska jag nog ta och sova. Kristian är här också, han ligger och sover nu min SötFIS :)

Jag ska nog klura lite på ett blivande blogg inlägg också, angående att jag spottar tuggummi på backen, och en skylt som jag skrivit. :) Det kommer nog något sådant inlägg under morgon dagen, kanske. :)

Jag ska inte på skolan imorgon, känner mig alldeles för hängig för det, plus att vi inte har några riktiga lektioner utan bara roliga, så det blir inget jätte viktigt jag missar, tror jag. Så då kan jag typ lika gärna vara hemma och vila upp mig.
Jag funderar på att åka hem till pappa imorgon vid lunch tid och fixa lite i mina garderober, sortera ut allt jag inte behöver eller kan använda, det vill säga 95% av kläderna ungefär :p

Kram och Go´natt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: