Vill du gifta dig?

Den här låten hörde jag också på MTV tidigare ikväll, den är också skön tycker jag! =)
I låten sjunger hon om att någon hittat en tjej och gift sig, då kom jag att tänka på det här med frieri. Visst verkar det gulli-gulligt med frierier som liknar de på film, fast varför har jag aldrig sett en film där en tjej friar till en kille?
Jag kommer nog inte att ha nå problem med att fria till min kärlek när nu den dagen skulle komma att kännas rätt, om det kommer någon dag när jag känner ett sådant behov. Varför skulle inte jag kunna fria liksom? =)
Jag minns en lärare jag hade som berättade att det var hon som friat till sin man, och jag kommer ihåg hur paff jag blev, kan en göra så tänkte jag. Ja han lyckades ju aldrig fria så då fick hon ta saken i egna händer tyckte hon.
Sedan kan en ju alltid diskutera hur nu kärleken blir ännu bättre för att man har en ring eller två var på fingrarna. Fast om jag någonsin ska gifta mig, då tänker jag inte stå i kyrkan och lova något i alla fall! =)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: