Idag får jag köpa folkcider! =D

Klev upp och såg att jag hade ett missat samtal från far min, så då ringde jag upp;
"Va är det idag? Jag var säker på att det var den fjärde idag eftersom att vi ska komma idag",
Jag ba; " Haha ja fast näe det är ju DEN FEMTE IDAG och det är idag som jag fyller."
"Jaha, ja men Grattis, jag vart lite osäker, jag har ingen almanacka heller, måste fråga på Ica om jag kan få en."
´
Haha, en härlig morgon alltså. Förutom att-djuren-envisas-med-att-pissa-ner-toalettgolvet-var-och-varannan-morgon.. Fast det är sånt jag kan förbi se en morgon som denna. =)
´
Jag sa till hjärtat mitt när vi inte hunnit klivit upp än, "Åå nu kan jag köpa cider på affären, o snus, vill du ha snus idag? Jag kan köpa trisslotter också. Åå nu kan vi byta in lotterna" Haha, det är en viss glädje idag, fast nu behöver jag fixa disken innan det börjar rulla in besök! =) Ha de bra, Hejhopp!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: