A new blog?

Jag funderar på att starta en ny blogg, en ny adress, och en ny design, nytt typsnitt och det mesta nytt, jag känner att det är dags för förändring. Också stör jag mig på att länkarna blir rosa, det gör att det blir ett sånt oflyt i texten. Jag skulle vilja ha en blogg som jag kan publicera ett inlägg i flera kategorier, eller ja, är det någon som förstår vad jag menar?
Sedan skulle det vara spännande att skriva på engelska, fast jag skulle nog inte helt gå över och byta till en blogg skriven helt och endast på engelska, undra om ett alternativ kan vara att skriva på både svenska och engelska, i samma inlägg, ska fasen testa det här under. Så får ni se hur det skulle kunna se ut.
Vad tror ni om det?


I thinking about starting a new blog, with a new adress, a new design, new text fonts and the most new, I feel that it´s time for a change. It also bothers me that the links that I publish is pink, it becomes annoying to read. I would like to have a blog in which i can publish a posts in different categories, ehm, is it anyone who understand what i mean?
Then i think i could be exciting to write in english, but I don´t want to change it all, and begin to write entirely in english, I wonder if it could be an alternativ to write in english and swedish, in the same posts, i test it here, so you can se how it could look like.

What do you think about it?

Please, bortse från att min engelska inte är bäst, det kommer väll såsmåningom.

Det känns som jag skulle kunna nå en större publik också om jag blir tvåspråkig i mitt skrivande.
Och jag har mycket vettigt att nå ut med emellanåt! =)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: