Att ärva en titel

Jag känner inte att vi behöver ha en drottning, kung och prinsar och prinsessor i vårat land. Jag känner inget behov av det och förstår inte vad meningen är!
´
Jag tycker inte att det känns rättvist att skattepengar går till detta. För visst är det därifrån pengarna kommer?
´
Jag skulle inte ha något emot om vi hade exempelvis en president eller något annat, någon människa vi alla har röstat fram som var Sveriges ansikte utåt. =)
´
Sedan tycker jag inte att det är rättvist med diplomatisk immunitet, nu har jag förstås hört om att det är flera andra mäniskor som också har det och det känns inte heller riktigt bra. 
´
Här är en bra länk till ett inlägg ni bör läsa om saken! =)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: