2012

Hejsan alla som jag känner och alla som jag inte känner och inte har en aning om vilka ni är! Om ni okända har lust att skriva en liten kommentar så jag får veta vilka ni är så är det jätte roligt! Nyårsafton var riktigt bra, firade med älsklingen, hans syster, hennes pojkvän och deras lilla bebis. Såg på massa raketer vid tolvslaget och efter tolvslaget åt vi jätte god mat, hasselbackspotatis, älgkött, gurka och en superduper god sås! =)
Idag när jag vaknade tog jag och älsklingen hand om bebisen så föräldrarna fick sova. Riktigt mysigt och jag längtar tills jag blir äldre och får egna pluttar att pussa på, uppfostra och ta hand om! =)
Ikväll kom söta Bella och hennes pojkvän och gjorde oss sällskap, vi har spelat lite MarioKart på Wii och druckit nå rosevinsliknande champange grejs. Nu har våra vänner åkt hem och hjärtat och jag ska nog strax gå och lägga oss, vi har ju tvättstuga imorgon så! =)

Nu är det ett nytt år, så nu ska jag försöka lära mig att skriva 2012 istället för 2011, på skolpapper och liknande. Det brukar ta ett halvår eller något sådant innan jag lärt mig vad det är för år, haha! Hoppas att ni haft ett lika bra nyår som vi haft! Godkväll =)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: