Bugg brukar vara roligt

Idag, eller igår, innan tolv var det idag i alla fall så hade vi bugg, foxtrot och vals på skolan.
Jag vet inte hur många gånger jag fått höra, killen bestämmer, killarna bestämmer, det är ni killar som bestämmer, grabbar, tjejerna följer bara med..
bildlänk
Traditioner är traditioner fast borde det inte gå lika bra att säga, killarna ska styra? Och varför ska killarna bestämma och styra egentligen?

Jag kanske inte har lust att bli snurrig hela jävla tiden. För snurrig var jag, efter varje dans var det som jag hade fått nå blodsockerfall eller liknande, riktigt snurrigt var det, nästan lite obehagligt ibland. Fast lite roligt var det ändå, speciellt när jag fick dansa med en stackars pojke som stod och suckade hela tiden och sa "Kan vi inte bara få dansa någonjävla gång", när instruktören pratade och visade olika bugg-snurrar. :P haha

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: