Powerpoint presentationer är bra! :D


Vill ni höra varför det är bra med Powerpoint presentationer? ;)
  • Det behövs inte lika mycket text som om en ska lämna in en skriftlig redovisning.
  • Det är roligt att göra och lägga till bilder.
  • Det är lättare att läsa på och visa när en väl står där och ska ha redovisning.
  • Om det är ett grupparbete så förstörs inte allt om någon latjävel inte jobbar, då blir det bara ingen text där hen skulle ha skrivit! :D Jag blir inte drabbad och hen kan inte åka gratis på mitt skrivna arbete! :D

Nu ska jag äta lunch, sedan börja lägga in min skriva text i en powerpoint,
hoppas att det är nå gott i matsalen och att min presentation blir bra senare! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: