Kuksamhället.

Det är en massa pojkar på en vägg på huset vid tågstationen mitemot systemet uppe i Ånge. Undra om det är massa flickor på väggen åt andra hållet?

Det är coola pojkar.. med keps, titta-bort blick och motorcykel.
Sådär som pojkar ska vara enligt dagens ideal.
Hammarn

är det verkligen så roligt å sitta å reta upp sig på betydelse lösa saker eller värt det? Varför inte leva ditt liv och njut av det du har istället och va glad :)

PUBLICERAT DEN 2011-11-20 KLOCKAN 20:14:49
Maria

Jag tycker inte att det är så jätte betydelselöst, det var därför jag skrev om det.

Pojkar i dagens samhälle "ska" vara coola och tycka om motormaskiner annars är dem inte riktigt pojkar.



Jag lever mitt liv och njuter av det jag har, och jag är glad. :-)

Fast jag är inte glad över vårat mansdominerande samhälle, detta samhälle som människor kallas jämnställt.

PUBLICERAT DEN 2011-11-20 KLOCKAN 21:13:15
BLOGG: http://annamariaericajonsson.blogg.se/
Agnes

Visste du att den bilden tror jag kostade 150 tusen om det inte var mer, helt sjukt att köpa en sån ful bild för 150 tusen!! Förstår mej inte på detta kuksamhälle!!!! HAT!

PUBLICERAT DEN 2011-11-21 KLOCKAN 12:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: