Kattkärlek =)

Hejsan hoppsan fallerallera, idag så är det en bra dag och jag är glad! =) Jag är kär gånger två nu. Min senaste kärlek är en katt jag endast sett på bild. Han heter Kasper och är svart/vit långhårig med en vit nos, vita strumpor och gröna ögon ser det ut som han har. Det ser ut som att han har en snus vid läppen också tycker Jim. =) I stugan har Jim och jag gjort jättefint i helgen. Nu är det inte bara en köksdel och en sov del. Nu är det en köksdel och en sov och soffdel. Sedan har jag skruvat upp lite tygtavlor jag köpt på Ikea som när jag tittade på dem första gången kostade 699 eller 799 och som nu sist kostade 99kr. :-D Jag har flyttat till pappa. Så igår gick jag igenom några gamla kartonger med fina och hemska minnen. =) Klockan tio ska jag ringa om katten, hoppas att hon tycker jag verkar som en lämplig kattägare =) Nu ska jag verka lite engagerad i vårat klassrådsmöte sedan ska vi gå iväg på en rolig BF lektion. Ha en bra dag! =)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: