Dumlekakor, torkad svamp och Tintin =)

Igår var det julskyltning i stan och jag tittade där i kanske tio minuter, köpte dumlekakor som jag tycker är så gott, fast jag har aldrig testat att göra dem själv. Är det någon som har ett gott dumlekakor recept tar jag jätte gärna emot det. Köpte lite torkad svamp och jätte söta babytjocksockar som jag ska ge bort, fast först tänkte jag försöka förstå hur jag ska kunna göra dem själv. =) Sedan var vi på bio och såg Tintin i 3D. Helt okej film. Och det lönar sig tydligen att ha bioklubbkort för jag fick en mellan meny med popcorn och dricka gratis igår! +) Jag sitter på bussen påväg hem nu. Ska på vårdcentralen och kolla upp mina läskiga, onda blåssor. Lyckades självklart trycka hål på en nu på bussen, det sved som bara den och det var nära att jag skulle börja gråta.. Aja nu ska jag strax hoppa av bussen och snabba mig upp till vårdcentralen. Ha det bra! =)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: