Inga julklappar, men presenter och inte vilka presenter som helst!

Jag önskade mig inga julklappar i år. Mest för att inte vara en del av denna köphysterien. Ingen julklapp har jag gett bort heller. Fast lite presenter har jag fått ändå de senaste dagarna, i Fredags fick vi en inflyttningspresent! En matkorg med rökt lax, sill, choklad, frukt, popcorn och lite fler saker. Sedan igår kom Mamma och Olle förbi med en fritös som inflyttningspresent, frityrolja, frityrsmet, fisk och bananer att använda till. Riktigt roligt eftersom att friterat är såå gott! Å vad sugen jag blev på friterad banan med glass, fast vi har varken glass eller sirap hemma.. Får dyka in i Aladdin asken så länge, nu när vi ändå har så mycket go´saker hemma så skiter jag i sockerförbudet ett tag.
Tänk så gott det hade varit.. =)


God Jul =)

Bildlänk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: