Vi e på gång, vi e laddade vi e tända ;)

Hejsan hoppsan! I Fredags gick jag på olika second hand butiker med Agnez och hennes mamma. På myrorna hittade jag/vi den perfekta utklädnaden till lördagens maskerad. Hippie vart det! :D
Vid sex tog jag och Elisabet bussen hemåt från stan. På bussen satt Jonas, Ola och André, kul att träffa dom :) När vi kom till Torpshammar hoppade vi av och gick hem till Elisabet. Lånade bilen och brummade iväg mot Ånge, fast först fastnade vi i Fränsta hos mamma, sedan i Ljunga hos Mia när vi skulle plocka upp henne och Feliziah och sist men inte minst fastnade vi hos Jon, han hade fest och var full. :P haha

När vi äntligen kom fram till Ånge åkte vi till Rickard och Becca, där sjöngs det och det var trevligt. Sedan drog vi vidare till Andreas, där var det fest. Och det hände lite utav varje har jag fått hört :) På Lördagen när jag vaknade mådde jag jätte bra, träffade Feliziah, Anders och Mia också åkte vi till Shish, efter salladen mådde jag så bra att jag ville dö. Fick migrän och mådde as. Vi åkte till Tom och där gick jag och la mig och efter två timmar var jag som en ny människa och klev upp och skrek; "Vi e på gång, vi e laddade vi e tända". Och på kvällen hände allting. :P Vi åkte hemåt för att hämta lite saker och i bilen åt jag massa pizza och en brejk som var så jävla god att det knulla i käften! När vi kom tillbaka till Ånge fixade jag mig till Hippie och ni skulle sett mig. Bilder lägger jag upp någon gång :)

Kvällen spenderades hos Krille och Ingela, en riktigt lyckad kväll var det till en början. Bråk blev det men det är inget att böla för. När vi skulle gå hände något av det värsta jag varit med om. En pojke blev puttad ner för trappen och sedan låg han helt still. I några sekunder som kändes som riktigt långa och blev panikartade trodde jag inte att han andades. Sedan såg jag att ögonlocken rörde sig och det var lycka det kan man säga! Inge LABC kom jag ihåg utan jag skrek bara hans namn och försökte få kontakt. Andningen kom någon senare på att man skulle titta till. När vi upptäckte att det var blod från huvudet vart det ännu läskigare. Det gick skapligt bra i alla fall. En ambulans kom och iväg åkte dom. Vi andra gick åt olika håll och det blev skapligt okej sen ändå.

Idag har jag ätit pizza igen, jävla lat man är, jag har ätit från restaurang fyra gånger den här helgen, haha! Vid två åkte Feliziah och jag hemåt med Elisabet. Och i eftermiddag/kväll har Elisabet och jag varit ute och åkt bil och dunkat musik, skjutsat Elisabets pappa, min kusin Mikael till stan har vi gjort också. Kvällen avslutade vi med en jätte god middag på bykrogen, jag åt nå tzay spett med en go chili/lime sås och ris. :)

Bilderna från fredagen och maskeraden lägger jag upp någon annan dag, nu ska jag göra nå annat. Hejhopp!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: