OCM och de senaste dagarna.. :)

Tjenamors! De senaste dagarna har tillbringats i stan. På skolan, jobbet och hos Emma. I Onsdags hade vi en sån där skön dag med endast två lektioner, matte och Svenska, slutade vid tolv. Men jag satt kvar och skrev klart en grej som vi börjat med på svenskan och sedan åkte jag till Emma. På kvällen vart det jobb. Fick in fyra bok så det var väll okej. :P

På Torsdagen började jag inte förrän tio. Då hade vi idrott. Det var kul, vi lekte någon tagar lek och när man blev tagen tog man hand med den som tog en så det blev en lång orm. Det kräver sammarbete och ormen gick sönder några gånger, och själv klarade jag mig ganska länge utan att bli tagen :) Vid halv ett hade vi matte men läraren var på begravning så vi behövde inte jobba men jag och några flitiga klasskamrater jobbade lite ändå vi :) Sista timmen hade vi engelska, då fick vi först hitta på en saga genom att säga ett ord och sedan gjorde vi en ny saga genom att man fick säga hur mycket man ville. Den när man bara fick säga ett ord blev roligast tycker jag :p haha. På kvällen jobbade jag och fick in sex bok så det kändes riktigt bra! När jag slutat åkte jag till Lina och såg på Human Target, en ganska spännande serie som jag börja följt :)

I Fredags hade vi engelska på morgonen, då satt vi i två lag och fick höra olika engelska låtar och skulle säga vad artisten eller låten heter också var det olika frågor som man skulle svara på, i engelska då förstås annars blev det ogiltigt. Det var roligt :) Efter engelskan hade vi svenska och sedan fick vi sluta, sköönt! :)

Åkte till Emma och testade The Oil Cleansing Method, som LadyDahmer skriver om i sin blogg. Det är så jävla mysigt, skönt och härligt med några tända ljus att jag gjort det både igår och idag också :)

På Fredag kväll vart det jobb och det var Sap helg så vi fick chips, godis och dricka och blev bjudna på mat. Jag beställde en sallad med lax, den var okej god. Tänker att det kan vara kul att testa nya saker när det är gratis :) Efter jobbet åkte jag hem till Emma och kvällen spenderades med spelet Pictionary, fyfan va kul det var, det vill jag ha för det var riktigt roligt! :) 

Igår jobbade jag igen och vi bjöds på mat då också så jag testade en pizza med Soltorkade tomater, röd lök, oliver, fetaost, pfefferoni, sesamfrön och vitlöks sås, det var riktigt gott och nu när jag tänker på den blir jag fan hungrig. Slutade jobba vid åtta och då åkte jag hem till Emma och Robin fast dom var inte hemma så kvällen spenderades med läsning om Medicin historia, Cellen och Hälso och Sjukvårdens organisation, det om Cellen tycker jag är svårt så det behöver jag läsa mer om ikväll :)

Jag har inte tvättat håret med annat än vatten de senaste dagarna och ser jag till att massera hårbotten riktigt och skölja huvudet många gånger ser det faktiskt inte fett ut och det känns roligt :)

Har börjat dricka tre matskedar äppelcidervinäger om dagen också för jag har hört att det ska vara bra :)

Idag är det Söndag och jag är äntligen nästan hemma, sitter hos Mamma i Fränsta och ska duscha och sedan ska jag åka hem till Pappa, vi ska nog klippa ner hela jordgubbslandet och ta sticklingar, har hört att det ska vara bra att klippa ner jordgubbsplantorna :) Vi hörs, Hejhopp!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: