Ler

Hejhopp, i Fredags hade vi en lektion om lite olika saker som gällde arbetsmiljö och säkerhet, vi slutade vid tio! Då var det en och en halv timme kvar tills man kunde äta lunch så jag åkte ner på stan en sväng och sedan åkte jag upp på skolan igen till lunchen :) Efter lunchen åkte jag ner på stan igen och mötte upp Agnez, vi gick och titta på lite olika second hand butiker men hittade ingenting av intresse. På kvällen vart det jobb och jag fick in sex bok, när jag slutat jobba stod Elisabet, Agnez, Jon och Tom utanför för dom skulle hämta mig. Vi åkte hemåt Ånge och det blev en rolig men pinsam kväll. Det är synd när minnet sviker och man ser allmänt pinsam ut på alla kort som knäppts. Men det var kul ändå, för stunden. :P

Morgonen efter kom Elisabet och Agnez och hämtade mig där jag hade somnat. Vi mådde alla dåligt, utom Elisabet som varit chaufför. :P haha. Vi drog på Konsum och jag köpte en ost macka. Sedan gick vi på ett cafe och jag köpte en toast och till den var det en en sallad som blev jätte god tillsammans med saltade tacochips :) Sedan åkte vi och hämta Feliziah och åkte hemåt, åkte in i Ljunga för att hälsa på Jon och sedan blev det så att han följde med oss. Vi var till Faster, Bosse och Anna och åt blåbärsbakelse och på hem vägen mådde vi alla lite sämre, förutom Elisabet då förstås. Det var som att någon hoppat in i mitt huvud och stod och banka med en hammare, sedan kom migränen. Kvällen kändes förstörd, förkyld hade jag blivit också men så tog jag en dusch och vaknade till liv. Och tur som fan var väll det :)

Vi drog iväg till en Rickard och kvällen vart förjävla rolig! Vi spelade "sanning och konka" och "Jag har aldrig". Jag fick snurra runt tio varv och säga "jag e en kebab, ja e en kebab" också fick jag skicka ett sms där det stod "Varför har det aldrig blivit något mellan oss" till två personer. Å det blev en kväll/natt som jag nog aldrig kommer glömma:) Imorse mådde jag inte ens dåligt. Mådde underbart och idag sitter det fast ett leénde i mitt ansikte, haha! :P Jag, Elisabet, Agnez, Feliziah och Jimmy åkte till Shish vid tolv och åt, jag åt en räksallad, riktigt gott var det. Sedan satt vi där och tittade på idol ett bra tag :)

Ikväll har jag spelat bingolotto med Lina och Putte, också har vi ätit morötter med dipp, så jävla gott det hade varit om jag haft någon smak. Jag är snorig och jävlig men lika gla´ är ja för det, men gladast är nog räven. :P Nu ska jag strax ta och gå hem till Pappa. Och inatt vill jag drömma om den föregående natten, haha. Godnatt :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: