Gitarrskola :)

Hejhopp, ikväll har jag, Feliziah och Ola haft gitarr skola för mig. :) Haha, det har varit kul, anledningen till att inte Tom är med är för att han farit till fjälls! :P Vi har även ätit lite kladdkaka muffins och lyssnat på skön musik.
Nu ska vi lägga oss i sängen och se på en film :P Godnatt :)
Rasputin

Hej!



Backar du fortfarande upp folk som våldtar barn och hjälper till att göra deras offers liv till ett helvete eller har du slutat med det?

PUBLICERAT DEN 2010-03-26 KLOCKAN 13:42:35
target

hur kommer det sig att du skrivit under ett upprop om att fria en dömd voldtektsman?



http://74.125.77.132/search?q=cache:jJhHO6JhuxsJ:upprop.nu/CXEU+maylo.blogg.se&cd=6&hl=no&ct=clnk&gl=no&client=opera

PUBLICERAT DEN 2010-03-26 KLOCKAN 14:42:08
Maria

Jag stödjer människor som är falskt anklagad, och eftersom att jag tror att han är det så stöttar jag honom. Jag har skrivit under en resningsansökan för jag tycker att rättssystemet behandlat och uträtt fallet fel, från den information jag fått.

PUBLICERAT DEN 2010-03-26 KLOCKAN 14:53:46
BLOGG: http://annamariaericajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: