Film lördag, och lite planterings söndag :)

Hejsan, igår kväll blev det skräckfilms tittning, chips och pärondryck med cider karaktär :P

Inatt sov jag hos Pappa så imorse kände jag mig riktigt utvilad igen. :) Idag har jag rensat lite i jordgubbslandet med Pappa, sedan tog jag lite sticklingar som blev där och satte dom i en ampel, så nu ska vi ha jordgubbar i ampel också. :D

Idag har jag även planterat om massa aloe veror som jag hittade hos Pappa igår. Det blev 7 krukor med varsin aloe vera i också blev det en kruka med massa små söta aloe vera skott. :)

Ska jag vara ärlig gillar jag också att plantera, men jag gillar det bara på mina villkor, att liksom göra det när jag har lust, det är därför jag absolut inte skulle vilja jobba med det. :)

Strax ska jag gå ner till tågstationen och ställa mig och vänta på tåget till stan. Jag är hellre en halvtimme för tidig än bara fem minuter så jag får små springa lite för att vara säker på att hinna med. Sitter hellre nere på stationen en halvtimme innan så jag i alla fall får ha det lugnt. ;) haha. Vi hörs 8)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: