Ännu en solig dag :)

Hejsan idag vakna jag vid tio av alarmet, men snozade det ändå till elva. Klev upp åt lite flingor och fil, smörjde in mig med solskyddsfaktor och sedan gick jag in till stan och träffa Heidi. Vi köpte varsin sandwish och sedan satte vi oss bredvid ån. :)

Sedan gick Heidi till tandläkarren så gick jag på hälsokraft och köpte ett par öron ljus som Mamma ska få, det är såna man stoppar in i örat eldar på i andra änden och sedan kommer det in massa vax i dom. :P

Var in på Åhlens och köpte en picknick filt med plast under som gör så´tt man inte blir blöt i röven. Skit smart enligt mig, också var den lätt och smidig att bära med sig, om man bara viker den rätt! :D

Träffade Heidi igen
också gick vi på Coffe house och köpte sallad, jag köpte en med kräftstjärtar och sedan gick vi och satte oss bredvid ån igen, fast på min nyinköpta filt och åt våra sallader. :)

Vid fyra åkte jag hem till Granlo också gick Lina och jag ut och la oss och sola på gravkullarna. Efter ett tag gömde sig solen bakom nå moln så gick vi in, jag har suttit och spelat lite gitarr och nu funderar jag på om jag ska ut i solen igen, den skiner så djävla starkt. Jag vill bada men det finns ingen som vill bada med mig.. Hejdå :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: