Varit ute och gått, mat prat!

Jag och Feliziah var nyss på affären. Fy vad kallt det var ute, ansiktet blev alldeles rött. Vi köpte chips och dipp, som vanligt. Har fått höra ganska mycket på sista tiden; Asså gud vad ni äter chips. Äter ni bara chips? Är det de enda ni äter eller? Svaret är nej vi äter även pizza! ;) haha. Nej då, jag har faktiskt ätit hem lagad mat två gånger den här veckan, åt ju hos Mamma i Måndags och sedan igår eller om det var í förrgår så fick jag en skål med älgköttfärs biffar, potatis och stekt lök av Pappa. :) Men när skolan börjar lär jag förhoppningsvis börja äta normalt. :P

Nu ska jag ta ut maten ur micron, kom på att jag hade ju kvar av dom där älg köttfärs biffarna. Hejhopp :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: