Lagat mat, filt på dörren :P

Idag har jag lagat lite mat, Heidi kom så vi har sett på tv och sedan har jag handlat goooodis! :)

När jag skar löken så blev det en nia, eller en sexa, det beror på hur man ser på det, om man vrider och vänder det eller ej. :P haha


Jag lagade Agnez Gegga Mojja och det blev faktiskt gott, med lite gul paprika! :)


Tobbe kom förut för att vara med Heidi, och Agnez för att vara med oss, vi var på Ica, köpte godis och sedan har dom suttit vid köksbordet medans jag print screan;at bilder och kopierat in dom i paint. :P

När jag gick från Toms lägenhet förut så kom jag på att jag inte kan stänga balkongen, men det hade ju varit öppet hela natten. Dörren är jobbig och stänga och jag var rädd för att den skulle öppnas, så jag satte fast en filt i handtaget och la filten på soffan, tänkte att det skulle hjälpa.. xD


Nu ska jag vara lite social med Heidi och Tobbe och äta lite mat, Hejhopp 8)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: