Talet, varit med Dag :P

Hejsan, talet jag hade igår gick bra. Jag kände mig jätte nervös när jag stod och prata och en gång kände jag hur benen skakade och det kändes inte som dom skulle hålla mig uppe. Tror jag fick med allt jag skulle prata om ändå. När mina klasskamrater skulle säga vad dom tyckte om mitt tal sa en att det var långt, då berätta fröken att det var fem minuter, att jag var den enda som pratat i fem minuter som det var sagt att man skulle göra och att det var bra. Jag fick MVG i alla fall, och det är det som räknas! :P haha.

På Fredags aktiviteterna gick det bra, ungarna var lite bråkig mot varandra men det gick bra ändå, kul var det också. :) När fredags aktiviteterna var slut följde jag med en tjej ner till busshållsplatsen och väntade på att hennes buss skulle komma. Jag hade en påse på foten för jag ville inte använda kryckorna men ändå inte ha skon på, påsen vart ju riktigt hal, men jag ramlade bara en gång. xD

När flickans buss åkt gick jag ner till Feliziah satt där och lyssna på lite musik sedan bestämde jag mig för att åka till stan. Åkte med Pappa som skulle ner och handla, hoppade av hos Emma. Busade lite med barnen och sedan vid halv åtta ringde Dag så gick jag och mötte han. :)

Vi gick på Domsaga, nå ungdoms ställe där ungdomar och deras band spelar. Var med Dag och Kevin och två andra, det var skoj! Lyssnade på två band som var bra och det ena bandet hade en grymt skön låt. Fick riktigt ont i foten och benet av att stå där men jag stod ut. Fick även ont i ryggen eftersom att jag stod så rakryggat hela tiden men det stod jag också ut! ;D

Vid elva gick vi ner till Navet också tog jag och Dag en buss till Alnö och hem till honom. Sov där, det var skoj och mys. Vid fyra idag klev vi upp. xD Dag tog en dusch medans jag såg på LaInk och sedan gick vi och köpte pizza. Hade varit så sugen på det sedan jag vaknade men sa inget och sedan sa han att vi kunde gå och köpa pizza, det var grymt gott i alla fall, jag åt en med champinjoner och fefferonis! :)

Vid sex åkte vi in till stan, Dag skulle iväg och jobba så jag åkte upp till Emma. Nu sitter jag hemma hos Emma, dom är hemma hos Robins föräldrar och äter men kommer nog snart hem. Ikväll ska jag vara barnvakt. :)

Nu ska jag kika runt lite på olika sidor nörd som jag är! :) Hejdå 8)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: