Igår var jag med Tei, Feliziah och folk :)

Godmorgon :) Igår kväll gick jag med Mamma och Olle upp på bykrogen och åt middag. Jag åt en vegetarisk pasta som smakade lite sötsursås tror jag, ganska god. :)

Åkte hem till Tei vid halv sju. När vi skulle starta hennes skoter så var snöret som man drar i alldeles löst, det blev inge motstånd när man försökte dra och starta. Så det blev ingen skoter tur, vi satt inne och Tei lockade håret på mig. Sedan åt vi choklad, jordgubbsglass, äpple och drack cocacola :P

Vid tio så kom Coffe och skjutsade oss till Ljunga. Vi åkte till Kristoffer, för där var Feliziah och Tom, Robin och Hasse. :) Satt där och tog det lugnt, lyssna på massa snurriga människor som pratade om allt och inget. xD Sedan vid tre tiden åkte vi hem till Fränsta.

Jag hade med mig en hårspray när jag kom, det gillade Feliziah.


Tom gillade det inte lika mycket tror jag :P Han fick en tuppkam xD


Tei är en djurmagnet, både katten och hunden satt hos henne hela kvällen :P haha


En bild säger mer än tusen ord, min kamera suger!


Hunden var puss sugen :P Men rörde sig precis när jag skulle ta kort på det.


Katten såg så gosig ut när hon låg och sov i babygymmet. :)


Kristoffer som vi var hos och fin Tei :)


När jag kom hem tittade jag i kylskåpet, men där fanns det inget lockande men så såg jag semlan som stod på bänken. Den var torr, det spela ingen roll att jag var hungrig, den smakade inte som den skulle. Hemsk upplevelse. :p

Nu har jag ganska nyss klivit upp, ska äta lite frukost och sedan funderar jag på att titta på marknaden/glacialen borta på Ålsta. Funderar även på om jag ska följa med upp till Gimåfors och åka skoter, vill så gärna men det finns bara en skoter. HejåHå 8)
tei

men åhh ful tei :( hahah lät inte så gott med en torr semla:)

PUBLICERAT DEN 2010-02-14 KLOCKAN 21:32:10
BLOGG: http://teij.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: