Jobb:)

Hejsan, igår jobbade jag mellan halv fem och halv tio. Det gick bra, jag ringde några samtal men fick inte in nå bok, var jätte nära men så bodde dom på fel riktnummer eller var inte så sugen på en rengöring en lördag kväll, den enda tiden jag hade tillgänglig. :P haha. Drack tre koppar choklad från maskinen dom har där, mums. När jag kom hem till Emma och Robin åt jag lite glass och sedan skrapa Nadja ihop lite småpengar så vi kunde åka på Max och köpa mat, åkte hem till Emma och åt den och sedan la vi oss framför filmen "dum dummare", hann se högst en halvtimme sedan somna jag. :P

Idag är det sol, har suttit här utanför Emma lite och blåst lite bubblor med barnen. Men nu vilar Ludvig och Tilde åkte med Robin ut till matfors så nu är det lugnt en sväng. :P Ikväll blir det jobb igen och förhoppningsvis får jag in massa bok, eller i alla fall ett. :) Hejdå

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: