Hundkurs och nästan dränkt Jennifer

I Lördags så åkte Kristian och jag med Mamma upp till huset i Gimåfors, där har vi bara varit och det har varit trevligt. :) På Söndagen så röjde Kristian lite vid min stuga för altan bygget ska påbörjas där framöver hösten. Sedan har vi mest sett på tv och inte fått så mycket vettigt gjort tror jag. :p

I Måndags så hade jag slöjd sista timmarna och det var skoj som det brukar. Påbörjade en mössa som Ludde kanske kan komma att använda. :)

Igår Tisdag så hade jag hundkurs dom två sista timmarna och det var jätte roligt tyckte jag. Vi gick en bana med olika hinder och Vigg klarade allting jätte bra så jag vart riktigt stolt. :p Hehe.
Vid fyra så var jag på Vatten gympa med Nathalie och Jennifer, det var roligt som vanligt men extra roligt när vi skulle börja med avslappning. Alla ska hålla fast varandra i armarna också ska vi gå i en ring och varannan ska ligga och slappna av. Så såg jag Jennifer som låg mittemot mig bara försvinna under vatten ytan. HAHA Såg hur roligt som helst ut och Nathalie och jag börja asgarva. Stackars Jennifer, men det gick bra. :)
Var hemma hos Pappa med Kristian igår kväll vi såg på film och hade det allmänt mysigt. :)

Nu ska jag springa iväg på skolan och ha hemkunskap är bara hemma över lunchen. :D

Hejdå

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: