Ugnsbanan :)

Igår tänkte vi gå och grilla bananer med mintchoklad i Ljunga parken, men kom på att det var så jävla kallt ute så värmde dom i ugnen istället, och det vart gott! :)

Gick och la oss vid tre någon gång. Fick ha en mellan stor vit nalle som kudde jag, för Heidis lillasyster Alina hade typ alla kuddar, och jag vågade inte ta någon ifall hon skulle vakna. :p Vaknade vid kvart i tolv idag av att Heidis kära kompis Robin spela nå jävla skit hårdrocks låt i örat på mig, inte kul!!
Är fortfarande sjuk och på mornarna är det jobbigast mellan näsan och halsen. Fick nå vrål te och någon halstablett av Heidis mamma förut, och det känns faktiskt lite bättre. :) Vi har spelat lite kort, men nu har Robin farit hem så nu är det bara Heidi och jag här. ;)

Vi sitter på varsin bärbar dator och nördar nu, haha. :) Ska äta frukost nu och sedan får vi se vad dagen har för bus att bjuda på! ;p

Ha en trevlig Lördag! 8)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: