Jag har ändrat i mitt rum

Mamma och Jag gjorde Tacos till middag, hon gjorde det mesta och jag stekte köttfärsen kanske man ska säga. :p Det var jätte gott i alla fall! :D

Efter att vi ätit så började jag tokstäda mitt rum nere, dammade bokhyllan, för att göra det behöver man lyfta på alla mina 41 Coca Cola glas och det är lite halv jobbigt, torkade fönsterbrädorna, ändrade om med kort, kollade igenom nästan varenda vrå i bokhyllan, flyttade soffan och bänken också flyttade jag runt på massa saker, vissa saker gömde sig i garderoben. :p haha. Nu har det flyttat in tre orkideér och en grön växt. Jag tog även livet av massa spindlar.. Nu är det så fint så, och jag är så nöjd, ska bara få lite hjälp med en skruvdragare någonting framöver så ska jag flytta på en spegel och sätta upp en jätte cool hylla. :)

Det är inte någon jätte kvalité på korten, tyvärr. :p Men man ser vad det föreställer.






Det är många många timmar sedan jag sov nu, så jag säger Go´natt världen! 8)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: