Jag har haft trevligt och köpt nya vantar

Igår så var jag i Ånge hos Kenny. Vi såg på en massa film och hade det allmänt trevligt. :)
När jag vaknade imorse så hade jag ont i huvudet, så jag var inte på skolan idag heller. Men inatt ska jag sova rejält och imorgon ska jag på skolan, för då har vi gympa. :p Haha!

Idag har jag bara legat och varit allmänt trött. :) Kenny skulle åka bort vid tolv så då gick jag och kolla när nästa buss gick och sedan var jag in en sväng på klädaffären Jiges, där hittade jag ett par jätte fina superduper mjuka tumvantar, sedan hittade jag ett par jätte fina superduper mjuka fingervantar, så kunde jag inte bestämma mig för vilka jag ville ha, så jag köpte båda, fick ju pengar igår. :p

Mina fina vantar, som är jätte mjuka inuti :D



Åkte med bussen som gick tjugo över ett från Ånge, på bussen satt Robin Koivula. :p
Det var inte igår som jag pratade med han, men det var ju kul, han luktade parfym.
Han skulle också av i Fränsta för han skulle på körskolan, så vi gick bredvid varandra eftersom att körskolan ligger på andra sidan vägen från mitt hus. Jag hann knappt innanför dörren så ringde han, det var ingen på körskolan, så fick han komma in. Vi fikade lite, frukost för min del (!!) mackor, ölkorv och Oboy, en härlig blandning. Sen gick han. :) Kom på en lite rolig grej när jag satt och fikade, att jag helt enkelt glömt bort att äta idag. XD HAHA

Har suttit här och nördat ett bra tag, men nu ska jag ta mig an en Svenska uppgift som ska lämnas in imorgon. :)

Hejdå :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: