Jag är så jävla kul ibland ;) hahaha

Jag känner mig inte så speciellt glad över min nuvarande kärleks relation, jagharingen! Men jag tänker inte deppa ba för jag blev dissad, vad tjänar det till? Hjälp, vafan ska jag göra? :P Ska jag sätta in en kontakt annons i tidningen kanske. Hej jag är liten men tänker större, jag söker en mogen kille som är snäll, trevlig och går att prata med, du får gärna ha ett liv så jag kan ha lite fritid, och kanske till och med ett körkort. Är du bra i sängen är det ett plus skicka gärna med cv, vi kanske måste kolla om kemin funkar, fast jag gillar mer biologi, en fin mage är inte helt fel, armar gillar jag också. Spelar du gittarr blir jag ... och det rimmar på våt. Jag behöver dig nu! KyssOSmek ;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: