Boberg och älskling

Imorse vaknade jag ju upp hos min kusin Emma och när jag vaknade av alarmet på telefonen så var det ingen annan vaken, jag låg en stund, sedan hörde jag Tilde gå upp. När hon öppnade dörren sa jag Hej Tilde, och hon blev nog glad av att se mig såg det ut som, också sa hon Hej Mia! :) Hon är så gullig Tilde.
Jag snabbade mig och stressade för jag var så rädd att missa tåget, Sedan små sprang jag till tåget med mina påsar, för att sedan stå där och vänta på tåget i mer än tio minuter! ;) Haha men sån är jag. :p

Idag har jag och hela årskurs åtta från Fränsta skolan tillbringat dagen på gymnasie skolan Boberg i Ånge, det har varit trevligt där. Hälsade på lite vänner som går där! :)

Vid två tiden åkte vi buss hem över och jag hoppade av i Ljunga. Två killar i min klass klev också av vid Ljunga kiosken och jag hade bestämt mig för att köpa glass, och eftersom att jag inte ville sitta där ensam och äta glass, så frågade jag om dom också ville ha, vi åt Sandwich, den var ganska god. :p

Jag har varit hos min Älskling Kristian, vi har haft ett djävulskt bråk, och jag var nog världens otrevligaste och skrikigaste ett tag, men det blev bra som tur är, för Kristian var lite snäll och gullig. :p Jag och min Älskling har också ätit middag, vi gick på Pizzerian Shish, jag åt Pizza och Kristian åt nå kött grejs med potatis klyftor och bearnais sås, konstigt stavning på såsen men men. Vi såg på en film hemma hos Kristian, jag minns inte vad den hette, men den var rolig och bra i alla fall. Sedan gick vi ner till Patrik och där såg vi också på en film, den var faktiskt ännu bättre än det första och jätte rolig, tyckte jag ;D

Nu sitter jag hos Pappa, Kristian ska sova i Ljunga han och ta bussen hit imorgon bitti.
Jag ska gå upp och bada nu, så att jag inte kommer i säng försent, som jag gjorde igår natt. :)

Jag älskar Kristian så enormt mycket, tack älskling för att du står ut med mig <3

TJING TCHJONG!
Go´natt på er!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: