Är hos Emma

Jag och Kristian med flera for till Ånge tidigare med fyra bussen, när jag satt där på bussen ångrade jag mig och kom på att jag ville fara till Sundsvall och inte vara i Ånge ikväll. :p Jag kände mig faktiskt inte ett dugg party sugen. Älsklingen är kvar i Ånge han, jag hoppas han har det trevligt när han roar sig ikväll. :)
Nu sitter jag här hos Emma med Ludde Pudde i famnen, Tilde sover och Emma fixar sig. Jag har ätit kebabpizza med isbergs sallad, gurka, fefferoni och vitlöks dressing, AVUNDSJUK? det borde ni vara för det är så grymt gott, fast inte så super duper hälsosamt kanske, men ändå :p
Jag ska ha det så mysigt ikväll ;)
Hoppas ni har det bra också, vad har ni för er? :)
Go´kväll på er !

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: