Varit i stan och handlat :)

Idag har jag varit i stan med Agnez, har hittat massa fina saker och jag har pengar kvar. :D

Jag har köpt en ny handväska, det behövdes verkligen för den gamlas låtsas skinn har lossnat så den är inte fin. :p En blå fick det bli, tänkte köpa en svart men så tyckte Agnez att jag borde ha nå mer färg, varför inte tänkte jag, den är ju fin! :) Träffade på Lina o hon hade köpt en likadan väska fast i svart, och Agnez har en rosa så jag tyckte vi skulle ta kort på våra väskor ;) haha.
Agnez väska är chock rosa och inte den färg som min kamera lyckats gjort det till! :P


Köpte även en liten plånbok, eller börs kanske man kallar det. 
Vet inte riktigt vad man ska kalla det, men fin är den! :)


Agnez och jag åt lunch på en kina restaurang, eller det kanske var asiatisk, jag vet inte riktigt vad det är för skillnad på maten. :p Jag åt i alla fall wookade nudlar med grönsaker och räkchips. Det var riktigt gott, med lite soja på. :)
Maten :)


Agnez :)


Har köpt kläder, det känns inte så miljövänligt! Men jag tänker ju på att jag inte ska handla så mycket onödigt i alla fall och det är väll bra. :p Får lite dåligt samvete för mig själv, men saker jag vill ha finns väll inte på annat sätt så det får vara som det är.
Köpte två vanliga linnen eftersom att jag dom jag har, har börjat krympt ( ? :S ).


Köpte två fina linnen eftersom att dom jag har som är fin har också börjat krympa ( ? :S ).



Köpte en rosa tröja som jag tänker att jag kan använda med nå strumpbyxor, som jag också köpte nya eftersom att jag bara har ett par varmare sedan tidigare, och använder jag strumpbyxor flitigt så är det inte alltid det hinner bli tvättat innan jag vill ha det igen. :)


Köpte fyra par strumpor för dom var så fina :)



Köpte även två par ( ? ) trosor för att jag vill ha lite mer fint :) Men dom blir det ingen bild på :p

Är så nöjd med dagen, allting känns just nu riktigt bra. Jag hitta massa fina grejer idag, jag har pengar kvar, det fixade sig med dricka och det verkar som att jag ska till Hede över nyår också har jag fått mer pengar! :D

Nu sitter jag hemma i Fränsta, blir ensam hemma inatt, för Mamma och Olle har farit till Gimåfors och Feliziah ska sova hemma hos sig inatt så inte kan jag sova där heller. :p Kom precis på hur grymt kallt jag kommer ha det inatt, för jag har inge element påslaget nere och dörrarna står öppna. Kläderna som vi hänger i tvättstugan i rummet bredvid mitt är alltid fuktig såhär i vinter tider så ni kanske förstår att det är kallt.

Nu ska jag gå över på Ica och handla lite, ska ju troligtvis till Hede imorgon och fira nyår, med Feliziah, Tom och massa fler, det ser jag verkligen fram emot! Tänkte handla med mig lite Coca-Cola, apelsin juice, djungelvrål, för att slippa bli bakis, chips, kanske även något att äta men jag känner att jag inte har fantasi för något som är enkelt att laga, det enda enkla jag kommer på är typ pizza från en pizzeria, men jag vet inte hur det är dit vi ska, hur det ser ut och om det finns nå affärer nära, därför jag tänkte köpa med mig mat. Men det löser sig nog. :) Hejhopp 8D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: