Skön skoldag, god skolmat och gymnasie matte :)

Hejsan, idag har jag haft en helt okej skoldag igen :D Jag missade samlingen imorse för att jag laddade upp bilder till bloggen. :p Efter den skulle vi träffa vår syv, men han hade försovit sig så vi fick ha vår mentor istället, då fick vi slå in paket som vi ska ha i någon lott tävling på vår marknad som vi ska ha imorgon. :)
Lektionen efter så kom vår syv, få fick vi information om vart olika inriktningar finns och vilka skolor dom finns på. :) Fick även reda på nå regler om vart vi får söka och så, men det fatta inte jag så mycket om. :p Vet i alla fall att det jag vill söka till är en friskola så det får jag söka till. :)

På lunchen så var det Nasigoren och jag fick en qourn variant och det var riktigt gott! :D Efter lunchen så fick vi se på film, dom flesta gick innan filmen var slut av någon anledning men jag sov mig igenom hela filmen nästan. Såg början och insåg att jag redan sett den så lade jag huvudet ner och vilade lite, vaknade på slutet av filmen så jag fick se hur den sluta. :p Hade as ont i nacken och var inte pigg när jag gick från skolan, men påvägen hem blev jag pigg och tur var väll det! :)

Har jobbat massa gymnasie matte med Joel, vi var riktigt trög tänkta båda två idag, men jag vill nästan påstå att jag var lite smartare ibland, för när vi berättade svaren för varandra så sa Joel minst två gånger; Hur har jag tänkt egentligen. :) Det känns roligt! :D haha :p

Nu ska jag strax gå iväg med Mamma på nå smink party.. Mamma tackade ja utan att fråga mig, men det blir nog kul, hoppas jag. :p Kanske får nå gratis prov! ;D haha  Hejhopp 8)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: