Rolig gårdag!

I Tisdag så regnade det, då plockade Kristian och Jag Jordgubbar i mitt jordgubbsland. ;) Haha


Efter Jordgubbsätandet så såg vi på tv och efter det badade jag, i badkar, men det var härligt ändå, att ligga där med mina tankar. :) Efter att Jag badat så gick Jag och la mig, då hade min tjockis redan somnat.. :/ tråk :p

Igår Onsdag så cyklade Kristian till Ljunga ganska tidigt.
Jag planterade om min häftiga blomma som har levt med mig i något år. Den bodde med mig när jag hade rummet uppe hos Mamma, då var jag inte så bra på att vattna den men nu har den bott med mig nere i källaren hos Mamma och fått vatten och växt en massa. Så nu har jag planterat om den och den har fått flyttat till Pappa. :)
Min snygga slingerväxt utsnurrad. :) Haha


När jag lindat upp den så såg den ut såhär. TADA!


Till lunch igår åt jag smarriga tekakor med majonäs och massa annat. :)


Vid sex tiden så åkte Jag till Mia i Ljunga, där var Nathalie och Adam också :) Vi fixade mat till Mias Mamma Karina som fyllt år. :) Vi gjorde kyckling, paprika och majs spett med potatis kroketter.
Mia och Nathalie, det var alldeles rykigt inne efter att jag elgrillat kyckling, det är därför bilderna ser så immiga ut. :p
 

När vi serverat Mias Mamma och hennes två kompisar mat så åt vi, Adam åt direkt ur potatis skålen. HAHA


Sedan åkte vi hem till Nathalie och byggde pärlbrickor eller vad man ska kalla det. :)

Det var skoj!
Adam den apan gjorde en neger delfin och Jag gjorde ett snyggt hjärta. HAHA ;D


Lite senare, någon gång när det var mörkt så åkte vi och badade, det var skoj tyckte jag. Jag fick äntligen simma lite. :D Hurra! Mia tvångs doppade sig och Nathalie badade knäna. :p Haha.

Efter att vi badat skjutsade vi hem Nathalie och sedan åkte Mia och Jag och såg på skräckis hos Heidi. Det var skoj det också, Madde och hennes kompis Sara var också där. Jag sov hos Heidi inatt, gick och la mig vid tre, Haha.

Var rätt så trött imorse när jag vaknade, av att Heidi prata i telefon (SUCK!)
Men jag har överlevt, än så länge i alla fall. :)
Har klippt gräset hos Pappa, jag tycker att det känns som jag klipper gräset där hela tiden! :/
Nu är Jag hos Mamma i Fränsta, ska klippa gräset här och sedan duscha. Brukar inte klippa gräset här men nu tänkte jag fråga om en slant till Selångersmarknad som är i helgen! :)

Hejdå :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: