Just ja

Jag kom på en till sak, som jag gör, för miljön och räkningens skull,
mest för mitt eget samvete tror jag.
Kristian blir riktigt riktigt irriterad på det här.
Jag drar ur alla kablar till saker som är i, i onödan enligt mig, som typ tv:n när den ändå är avslagen lika med datorn och bärbara telefonen, lampor och liknande.
Jag gör det även för att någon gång på skolan, så var det en brandman där, som sa att sådana stand by saker som tv apparater, drar ström, även om det är himla lite, de blir varma och är en brandrisk.

Sån är jag
, det så ;)
AgnezZ

Jag gjorde oxå så för ut men vet inte vad som hände jag bara slutde göra det "/ Ajja! Skit i Kristian :P Sen när vi lever på månen för att vi inte kan leva på jorden så kan du säga att han deltog i att förstöra jorden :P eller nåt xD

PUBLICERAT DEN 2009-05-08 KLOCKAN 15:44:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: